Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takže dotaz. Když mám v databázi svého účetního SW - živnost za roky od 1996 kdy jsem s firmou začínal, nějakých 700 - 800 kontaktů (komplet, s IČ, DIČ, telefony, emaily, webovkami, bankovními účty atd.) tak si musím najmout někoho, kdo se mi v tom bude šťourat a pak mi dá za drahej peníz doporučení "Tytyty, musíš databázi zašifrovat, počítač dát pod zámek, byt zapečetit a před dveře postavit nenažraného lva aby hlídal!"...? Nebo mám vyhodit jen tak mírnyx týrnyx dest klacků za osmset dopisů, toner, papír a obálky, a všech kontaktů se optat, zda si je smím nechat v databázi?

1 0
možnosti
Foto

J54i39ř91í 45Š95e48b20e49k

23. 11. 2017 11:04

V rámci GDPR (pokud nemluvíme o ePRIVACY) tak se to týká jen informací o "fyzických osobách" ... bohužel, GDPR nově definuje osobní údaj, tedy i IP adresa, barva pleti, apod. mohou být údaje, které je potřeba zabezpečit.

Odhaduji, že Vašim zaměřením je účetnictví.

Zde nejideálnější řešení je udělat si analýzu/audit vlastního podnikání (právní a technickou) ... dá se udělat vlastními silami, pokud člověk ví jak a má jisté znalosti. No a na základě analýzy udělat některá rozhodnutí a opatření tak, aby GDPR nemohlo být proti vám použito.

Souhlas bych řešil separovaně ... a to možnost zaslat např. i elektronicky.

Pokud máte zájem, napište mi na email, jelikož se GDPR zabývám, mohu Vám zaslat nějaké materiály, aby jste měl bližší představu co s tím ... jiri.sebek@brightwaysolution.com

0 0
možnosti
Foto

Moc tomu nerozumí. Je to pro mne nová informace, ale i po přečtení vašeho blogu mám z toho takový pocit, že nám ta škaredá a zlá evropská imaginární unie chce zas něco strašného nařídit. Takže zase další bu bu bu? Něco jako banány, šipky na dopravním značení, pomazánkové máslo, tuzemák či jiná kolosální kravina, která již zanechala nesmazatelnou křivdu na tomto národě?

Nešlo, autore, když už jste tomu věnoval ten čas, alespoň zhruba a srozumitelně nastínit jaký cíl toto nařízení má?

1 0
možnosti

Chcete nastínit, jaký cíl toto nařízení má?

To se ale ptejte někoho, kdo má křišťálovou kouli. Nejlíp nějakou certifikovanou pro evropské věštění.

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 894x
https://cz.linkedin.com/in/jiří-šebek-90264112a

Učitel, Lektor Anglického jazyka a Konzultant Vzdělávání na volné noze.

Člen strany Svobodných občanů.

Mé zájmy: společenské dění, vzdělávání, anglický jazyk, literatura, informační technologie a herní průmysl, historie a poznávání nových lidí.

Seznam rubrik